24 júla 2015

Facelift . . .



Dlho som rozmýšľala čo spraviť s blogom.
Vymazať, nechať-nepoužívať, pokračovať a keď pokračovať tak ako?!?

Neprestala som sa baviť tvorením, len sa mi v živote udiali rôzne zmeny
a blog nebol (... ani nebude) prioritou.
Na druhej strane mi je ľúto ho zmazať. Predsa len je v ňom maličká časť môjho života.

Preto som sa rozhodla, že bude fungovať ako "občasník" 
a okrem tvorenia pribudne trocha viac aj z iných oblastí.

Tak ako sa v živote meníme a posúvame my, tak by som chcela, aby sa posunul aj tento blog.
Malým "faceliftom" už prešiel a dúfam, že aj obsahovo ho dokážem urobiť zaujímavejším.

Budem rada, keď sem tam nakuknete a zabavíme sa spolu.

S pozdravom vaša

Blossom

4 komentáre:

  1. Heli, těším se i na další novinky!
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Heli. Ďakujem za milý pozdrav a prajem pekný víkend. Helča

      Odstrániť
  2. Ahoj Helenko, musím říct, že jsi mi tu chyběla. Těším se na novinky !!!
    Měj se krásně a přeji prima víkend. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jani ahóóój, som rada, že som chýbala. To vždy poteší :o) Prajem pohodový víkend. Pa Helča

      Odstrániť