25 júla 2015

Doodle . . .

Čo to vlastne je?

Je to jednoducho čmáranie, ale zároveň aj relax.
Narazila som na doodling a zentangle na Youtube.
Keď som videla tie úžasné kresby a malé umelecké dielka, bola som unesená.
Bóóóže akí sú všetci zruční, ako im to ide od ruky. Myslela som si, že toto ja nedám.
Ale strašne som to chcela skúsiť.

Nie je treba k tomu nič extra.
Fixka, ceruzka, papier a chuť vyskúšať si to.


Prvé pokusy neboli žiadna sláva.
Ale čím viac čarbem, tým je to lepšie a viac ma to baví.
A čo je podstatné? Je to neskutočné uvoľnenie, keď prídem z práce úplne vypľutá.
Chytiť do ruky nejaké kreslítko, vypnúť mozog a čarbať.




V živote príde všetko vtedy, keď to potrebujeme.
V náročnom období bolo čmáranie to, čo som najviac potrebovala, aby som z práce "nezblbla". 
Poznáte to, keď prídete domov a nemôžete z hlavy dostať všetky problémy ktoré zrovna riešite?
Myslíte na ne stále dokola, aj keď si vedome poviete, že nebudete.


Vtedy som objavila doodling a môžem povedať, že TOTO som vtedy potrebovala.


Príjemný víkend praje vaša

Blossom

8 komentárov:

  1. Teda Helenko, nádherné malůvky !!! Určitě bych je šupla do rámečků. Já mám taky dobrou odreagovačku- moji malinkou vnučku.
    Měj se krásně a přeji prima neděli. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jani ďakujem za milé slová. Joj na zarámovanie je ich akosi moc, ale keď sa mi nejaký bude moc páčiť, určite zarámujem. Užívaj si vnučku a prajem pekný týždeň, pa :o)

      Odstrániť
  2. Heli, rozšířila si mi obzory a jsem nadšená! Nádhera, určitě můžeš rámovat. A pokud to poskytuje i trochu duševního klidu, je to fakt bomba!
    Měj hezkou neděli, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Heli som rada, že som takej šikule mohla ukázať niečo zaujmavé. Ja pri doodlingu vyslovene zabudnem na celý svet :o) Je to fajn relax. Prajem pekný týždeň, pa :o)

      Odstrániť
  3. Doodling, ???? Musím preštudovať, aký je rozdiel oproti zentangle. Zentangle som davnejšie objavila na sashe a dosť často s tým niečo "počmáram". Makreslila som si do spálne svoje dve dcéry, potom pomaľovala obal na tablet, aj veľkonočné vajička. Teraz špekulujem na maľbu zentangle, alebo doodling? na starý novinový papier.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jééj, tak ty si to poňala vo veľkom :o) Ja len ozaj tak na čmáranie a relax. Nedalo mi a trocha som zisťovala rozdiel medzi doodle a zentangle. Základný rozdiel je vysvetlený tu: http://www.wikihow.com/Make-a-Zentangle Niečo o zentangi som sa dozvedela tu: http://www.vytvarnyobchudek.cz/zentangle/ a o doodle na wikipedii. Ale skutočne len základy. Máš krásny blog, super nápady a veľmi šikovné ruky. Pa Helča

      Odstrániť
  4. jůůůůů to vypadá skvěle :o)
    Měj se Helenko moc hezky.
    Martina

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Marti, ďakujem za milé nakuknutie a prajem pekné dni. Pa Hela

      Odstrániť