28 septembra 2014

Brm, brm . . .

. . . brmbolce.


Kúpila som ich v KIK ešte niekedy v januári.
Pôvodná cena 2,99 kus (...to by som nikdy nedala), po zľave 0,50 kus =)

Aby ich bolo s čím nosiť, uplietla som k nim čapicu a rukavice.
Farbičky sú v reále jemne iné, tá červená je krásna malinová a aj ostatné odtiene 
sú trolinka iné. Čiapka a rukavice sú svetlo sivé.

(Ten obrus som vytiahla len na fotenie, sorry nechcelo sa mi ho žehliť)
 "lajdák" =( sypem si popol na hlavu

. . . ako vidíte, už sa u mňa uhniezdili . . .


Idem nakuknúť čo pekného sa uhniezdilo na vašich blogoch :o)

Prajem pekné nedeľné popoludnie,

Blossom


9 komentárov:

  1. Joli ensemble !!! Pour être prête pour l'hiver !
    Bonne semaine !
    Anna

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné jsou nejen ty bambule, i i to, jak se slovensky řeknou!
    A ten ubrus neřeš!
    Moc zdravím Heli, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Heli moc krásné :o) a ubrusu bych si vůbec nevšimla kdyby jsi to nenapsala.... obdivovala jsem tu krásu co leží na něm ♥ měj se krásně...Martina

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj Helenko, bambulky jsou moc pěkné. Čepice a rukavice jsou parádní. V zimě Ti bude krásně teploučko.
    Toho ubrusu jsem si nevšimla, jak psala Marťa obdivoval jsem to co leží na něm.
    Měj se krásně. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Helusik, to je superneeeeeeeeeeee..to bude niekomu teplucko.... u nas uz dnes mrzlo veru musim cosi vyhrabat v tomto smere :)
    Moc pozdravujem som dlzna pismo ale nestiham tolko sa toho udialo ..tak aspon takto posielam pozdravik s prianim pohodovych dni ..
    cmuk:)
    Mirka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Helus co je s Tebou vracaju s ami meiliky ..... dufam ze si OK pozdravujem paaaaaaaaa<3

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Haloooooooooooooo Helus, kam si sa stratila ????????

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Helenkaaaaaaaaaaaaaaaa uz by bolo nacase ,aby si sem vratila chybas mi !!!
    tak sup sup ....:)
    Mirka

    OdpovedaťOdstrániť