10 augusta 2014

Mix . . .

. . . z minulého týždňa.

Trochu varenia, trochu zdobenia a trochu pletenia.
Domáca omáčka Uncle Bens´ je notoricky známa.
Keby niekto chcel recept, kľudne napíšte.
Ale myslím, že na nete je ich množstvo a každý si vyberie podľa svojho gusta.
Dnes ma čaká ešte jedna dávka, ale pre zmenu bude pikantná.


Niektoré poháre poputujú do Prahy synáčikovi,
tak musia byť náležite označené =).
Ak by ste mali záujem . . . FREE etikety


A na koniec ešte palčiaky pre jedného malého fešáka.


Dúfam, že mu budú dobré :o)
Prajem peknú nedeľu

Blossom


8 komentárov:

  1. Heli,
    Tvůj mix se mi líbí!!!
    A koukám, že na jehlice už se nepráší!! :)
    měj krásnou letní neděli Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jarka ďakujem za milý koment. Ihličky štrngocú jedna radosť =) Pa Hela

      Odstrániť
  2. Heli, teda u Teba je vsetko tak dokonale !!! si uzasnaaaaaaaaaaaa kedy to stihas ???!!!! a tie rukavicky su fantasticke veru si spravna gazdinka!, myslis uz teraz na zimu, aby bolo brusko plne aj rucicky v teplucku :)
    krasny dnik moc pozdravujem :)
    M.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Miri veru len trochu po večeroch. A že dokonalé ????? 8) Keď niečo tvorím, všetko ostatné stojí a naopak. Takže sem tam to u nás vyzerá divoko :o))) A Ty dušička kde si sa stratila? Ako dýchaš, čo nové..... Sem tam kuknem k Tebe na blog a Mirka nikde =) Mám upletené nejaké čapičky a možno by som čosi spichla pre drobce, len neviem aké potrebuješ veľkosti. V maili som Ti poslala aj link na nejaké "spešl" čapičky, len neviem či ti prišiel. Keď tak daj vedieť, . . .by som niečo poslala. Zatiaľ papa a drž sa, Helča

      Odstrániť
  3. Zlatinko moje milovane, sikovne a dobrosrdecne, uz som to napravila pisla som Ti meilik doladujem resty a moc sa ospravedlnujem ....utrhla som si hodku pre seba .... vecer spravim kuk na meiliky tak kludne tam pisni a dohodneme pdorobnosti ..jo??? cmuk si zlata ....paaaaaaaa

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Heli, taky myslíš na zima a na synáčka :o) Omáčka vypadá super!
    A palčáčky - jsi prostě šikulka!
    Hezké odpoledne, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Heli, veru zima je tu "co by dup" . Takže azda stihnem rodinu zatepliť aj zásobiť =) Ďakujem za molé písmenká a prajem pekné dni, Hela

      Odstrániť
  5. Rien ne vaut la confiture fait maison !!!
    Les gants sont bien jolis !!!
    Bon weekend !
    Anna

    OdpovedaťOdstrániť