27 júla 2014

Zaprášené . . .

. . .  ihlice som vytiahla po riadne dlhej dobe.
Dve?!?  Najlepšie rovno päť!

Zima je síce ešte ďaleko, ale ja už som zahájila prípravu.
Popremŕvala som vlny a išlo sa na vec.


"Bezprstačky" som mala v pláne už dlhšie.
 Uplietla som ich trošku dlhšie, skoro až po lakte,
s mierna rozšírenými návlekmi a malým náramkom na prevej rukavičke.
Aspoň si nepomýlim pravú s ľavou =)


Druhý pár je športový model.
Bezprstačky s kapucou.


Zistila som aj ako je náročné mať jednu ruku ako model
a druhou fotiť.  Heroický výkon cvaknúť nejaký schopný obrázok.

Prajem všetkým tvorilkám veľa nápadov
a času na ich realizáciu.

Blossom



9 komentárov:

  1. Heli, povedly se ti fotky a hlavně to pletení! Tolik jehlic :o)
    Ale uteče pár měsíců a budeš vzorně připravená!
    Pa, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Helenko tedy ty jsi skvěle připravená už na zimu :o) jsou opravdu krásné.Měj se krásně.Martina

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Heli,
    krásně!! jsi oprášila jehlice a hned 5!!!! :)))
    hezky se připravuješ na zimu!!!
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj Helenko, parádní pletení. Bezprsťáky s náramkem jsou bezva nápad. Druhý model je taky supr. Na ten jsem ještě nenašla odvahu.
    Na zimu budeš pěkně připravená.
    Ale teď Ti přeji krásné léto.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Beautiful !!!!!!
    Have a nice week !
    Anna

    OdpovedaťOdstrániť
  6. V zimě jako když je najdeš.-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ďakujem Vám všetkým, ktoré ste nakukli a nechali milý pozdrav. Zároveň sa ospravedlňujem, že neodpovedám každej zvlášť. Budem sa snažiť, aby sa to nestalo častejšie. Ale idem nakuknúť k Vám a nechať nejaké komentíky =) Pa a krásnu nedeľu, Hela

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jeeeeeej Heli su famoozne !!! teda si sikulka !
    cmuk
    M.

    OdpovedaťOdstrániť