15 júna 2014

Navy style . . .

. . . kabela.

Je to moja "tašková prvotina". Takže sa aj páralo.
Ale moc ma bavila a preto určite nezostane len pri jednej :o)

Pre koho?
Krstniatko v septembri nastupuje do školy.
Treba niekde uložiť prezuvky, telesnú, alebo možno veci na plávanie.

A takto to začalo.


Okrem šitia tašky mala premiéru aj podložka a rezák.
Spolu s lodičkovou látkou som si ich zadovážila  TU .
Obchodík vrelo odporúčam. Majú veľký výber látok, za slušnú cenu 
a sú veľmi promptný.

Tu je výsledok.



Chcela som aby bola jednoduchá, ale aj praktická a vhodná pre prváčika.
Popruh má nastaviteľnú dĺžku a vo vnútri je kvôli bezpečnosti
všité krytie na sťahovanie.
Pre prípad straty má vo vnútri malé vrecko 
s vyšitým menom budúceho majiteľa.


Dúfam že urobí aspoň toľko radosti, ako mne pri jej výrobe.

Prajem krásne a teplé júnové dni
Blossom

16 komentárov:

  1. No Heli, ta je! Já bych vrněla blahem!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hela však ja som aj vrnela, že som to zdarne došila :o) Prajem pekný nadchádzajúci víkend, Hela

      Odstrániť
  2. Lovely and beautiful bag ! Perfect for summer !
    Have a great week !
    Anna

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Anna a tiež prajem pekný víkend, Hela

      Odstrániť
  3. Heli,
    napsala jsi "prvotina" ????
    Smekám- taška je úžasná!! Tak ať se prvňáčkovi hezky nosí!!
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jaru veru tašku som ešte nešila a vyfutrovanú už vôbec nie. Ale keď bol synátor malý, tak som obšívala všetky diery čo spáchal. Takže som trochu oprášila znalosti a skúsila to :o) Prajem krásny večer, Hela

      Odstrániť
  4. klobúk dole! na prvotinu je to viac ako geniálne...nech sa krstniatku dobre nosí, pa Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zuzi ďakujem. Moc ma tvoje písmenká potešili. Pa Hela

      Odstrániť
  5. Ahoj Helenko, jak píše Zuzka klobouk dolů !!! taška je parádní !!!
    Tak ať se prvňáčkovi dobře nosí.
    Měj se krásně.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jani ďakujem, ale veru sa aj páralo :o) Ale o to je radosť z dielka väčšia. Pa Hela

      Odstrániť
  6. Heli -- prvotina ? Tedy vždyt to je kousek jak od profesionála ♥ je skvělá a krásná :o) Měj se moc hezky.Martina

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Marti, veru je ešte čo zdokonalovať :o) Ale na internete našťastie nájdeš skoro všetko. Takže naštudovala a skúsila. Ale tebe to rozprávať nemusím. Sama si osôbka móóóc kreatívna a šikovná. Ale ďakujem za milý komentík, pa Hela

      Odstrániť
  7. HELUS, ja som unesenaaaaaaaaaaaaaaa taska je uzasna, krasne spracovna, nadherny vyber latok noooooooooooo teda si sikulka..moc, moc pozdravujem prajem krasne dnicky ...paaaaaaaaaaaaaaa

    M.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Miri ahóóój, to ty za to môžeš..... Keby si mi nedala kontakt na obchodík, nevidela by som lodičkovú látku a nevznikol by nápad. Takže si spoluzodpovedná za všetko čo v tomto smere spácham :o) Už aj pracujem na ďalšej kabele (...lepšie povedané sa trochu trápim, bo som si trúfla na elastickú látku) , tentokrát pre seba. Ale už finišujem, potom ukážem. A ty moja ako sa máš? Nenamnožili sa vám tam nejak medvede? Prajem ti krásny a pohodový víkend, pa Helča

      Odstrániť
  8. Helus, no len ma zato neubicuj:))) viem, ze obchodik je skvely tak ja si davam teraz velky zakaz .. musim spotrebovat to ,co mam ale je to raj pre dusu a hrozba pre penazenku to je fakt :)) no ja ziram si nesmierne sikovna ja by som si na taku netrufla s tym vrchom ale tiez po takej slincem ::)) no medvede mame joooooooooooj videla si v telke ????citaj tu http://www.topky.sk/cl/10/1402997/Obyvatelov-Pribyliny-navstevuju-medvede--Ziadame-odstrel-
    Aj Tebe krasny a pohodovy vecer a tesim sa moc na tu novu tasticku Ty potovrka jedna sikovna :) cmuk....

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Este Heli prosim porad neznalej ...ako sa davaju tie linky ako mas napriklad tu v texte TU a po kliknuti sa tam objavi link na stranku u Mirecky ??ja som z toho jelen :( paaaaa
    M.

    OdpovedaťOdstrániť