20 júna 2014

Jeansový pokus . . .

. . . o druhú kabelku.
Som sa asi zaláskovala.
Baví ma to aj napriek tomu, že výsledok nie je dokonalý
a páram, trápim sa a opäť páram.

Keď som objednávala lodičkovú látku k "navy" taške,
pridala som si z obchodíku aj veľmi milú srdiečkovú.
Už keď som ju zbadala, presne som vedela k akej látke sa bude hodiť.
K patchworkovej elastickej riflovine, ktorú mám odloženú už nejaký ten piatok.

Tašku som videla niekde na pintereste, ale zabudla som si ju pripnúť.
Čo mi uviazlo v pamäti som skúsila streliť na papier
a hŕŕŕ na to.


♥ ♥ 


Vytrápila som, lebo riflovina je elastická.
Takže kde mohla, tam sa natiahla a kde nemohla, tam sa nakrabatila.
Štepovanie tiež nie je najrovnejšie, ale snažila som sa.
Dúfam, že praxou sa to zlepší :o)
Dá sa nosiť ako listová kabelka, 
ale prirobila som jej aj nastaviteľný a odnímateľný trak.
Nie je dokonalá, ale je moja a mám z nej veľkú radosť.

Prajem vám šikulky krásny víkend

Blossom

8 komentárov:

  1. Your bag is lovely ! Love the little hearts inside !
    Have a nice weekend !
    Anna

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem milá Anna! Aj mne sá tá srdiečková moc páčila. Prajem pekné dni. Pa Hela

      Odstrániť
  2. Heli, z tebe se klube šikovná taškářka!
    Moc krásný práce!
    Hezkou neděli, pa Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jóóój Heli ešte veľa vody pretečie....., ale snažím sa BO TO VEĽKÁ ZÁBAVA :o) Ďakujem za milé písmenka, pa Hela

      Odstrániť
  3. Ahoj Helenko, kabelka je parádní, skládám poklonu!!! Jsi šikulka.
    Moc se mi líbí i kombinace rifloviny a srdíčkové látky.
    Měj se krásně.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jani, ďakujem za pekné slovká. Ešte sa len rozkukávam, ale dúfam, že sa to bude len zlepšovať :o) Prajem krásny týždeň, Hela.

      Odstrániť
  4. Jeeeeeeeeeeeeej Helus, teda Ty si macherka ..je uzasnaaaaaaaaaaaaaaa si sikulka teda ta je supernaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..... ako vidim tych latok si nalovila neurekom :)))) uz len sit a sit ...nech sa Ti dari aj nadalej ,tesim sa na dalsie Tvoje tvorenicko....♥ ♥ ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Miri, len dveeeee :o) Ale ja mám pár kúskov ešte z čias keď bol synátor ešte dieťa. Aj tá riflovina je z tých čias. Nejaké plátienká mám aj z čias, keď som fičala na bábikách Tilda a zajkoch Maileg. Takže nejaké kúsky mám, ale to neznamená, že by som nejaké nechcela kúpiť :o) Len sa krotím :o( Ale veru by som so v obchodíku u Miruš navyberaláááá, hajaj.... Takže teraz sa bude tvoriť len a len zo zásob. Ďakujem za milý komentík, pa a drž sa.

      Odstrániť