24 marca 2014

Dokončujem . . .

. . . rozrobené projekty.

Topy mám uháčkované už dlhšie,
len akosi nebolo chuti ušiť do nich výplne.
Ale zvládla som to :o)



Poduštičky sú  smotanovej farby.
Jeden je zdobený háčkovanými ružovými púčikmi
a druhý má srdiečkový stred.


Fotila som večer, takže fotky žiadna sláva.
Ale to by nebola ani keby som fotila cez deň!
Fotenie mi jednoducho nejde :o(


Samozrejme, že sa do záberu votrela aj naša hviezda.
Musela predsa preskúmať, čože to máme nové na "JEJ" sedačke.
Zvedavec!

Lúčím sa svojim  100  príspevkom
a prajem Vám pekný týždeň

Blossom


13 komentárov:

  1. Jsou povedené Helenko! To bych já nedala, jen ty výplně bych zvládla ušít:-))
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ajka, verím že ty si šikula a určite by sa Ti to podarilo :o) Pa

      Odstrániť
  2. Absolutely beautiful !!!!
    Have a nice day !
    Anna

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem a tiež prajem krásny deň :o)

      Odstrániť
  3. Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeej Heli po tomto mi dusa pisti uz velmi dlhooooooooooooooo ,,,su uzasneeeeeeeeeeeeeeeeeee moja salka kavy.......a psika som si vobec nevsmila na prvy krat he heeeeeee ako tam zapasoval frajer :))) krasny vecer si sikulka !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Miri, keď si ušiješ výplň a zadnú stranu, tak ti top klíďo-píďo uháčkujem :o))))) Pa Helča

      Odstrániť
    2. to vazne ?? len tak ?? neblazni :)) lebo uz ani spat dnes nebudem :))) chodim sem cumkovat ako si to sem dala :))) jeeeeeeeeejo tak napis co za to a tak :))) cmuk

      Odstrániť
  4. No tie sú nádherné, dokonalá práca Helka.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, ďakujem, ďakujéééééém :))))

      Odstrániť
  5. Moc se ti povedly Heli, krásná práce.
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Moc krásné polštáře, taky mám radši tu háčkovací část, do šití se musím vždycky hodně přemlouvat :) Jana

    OdpovedaťOdstrániť