23 februára 2014

Žijem . . .

. . . alebo skôr prežívam!
Skolila ma neskutočná chripajzňa.
Zapálené hrdlo, upchaté dutiny, kašeľ, chytené priedušky, teplota.
Proste FULL PROGRAM. Beriem už druhú škatuľku antibiotík.

V rámci svojich možností,som začala zopár malých projektov.
Pri každom miernom predklone hlavy, 
som myslela že mi mozog vytečie cez očné jamky.


Na obrázku v pravom dolnom rohu, vidíte moju prvotinu v štýle REDWORK.
Predlohu som si nakreslila čo najjednoduchšiu.
Žiadna sláva,čo sa kvality výšivky týka!
A preto poprosím dievčence ktoré už s touto technikou pracovali,
o nejaké užitočné rady.
Podlepiť plátno pred vyšívaním, čím vyšívať, ako vyšívať, akou ihlou a pod.
Budem vďačná za každú pomoc.

K háčkovanému projektu mi chýbajú nejaké drobnosti.
Ale už je to na dobrej ceste.
Lepšie povedané pán kuriér je na ceste :o)

Prajem krásnu nedeľu

Blossom


11 komentárov:

  1. Helenko, s výšivkou moc neporadím, sice jsem toho svého času navyšívala docela dost, ale nikdy nic v REDWORKu, přeji hlavně brzké uzdravení,
    Marcela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Marcelka nevadí, pokračujem formou pokus omyl :o) Zdravíčko už je lepšie, ďakujem . Pa Hela

      Odstrániť
  2. Lovely creations !
    Have a cozy week !
    Anna

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Heli, já tě moc chválím, zatím jsem ani já nezkoušela...
    Hlavně se brzo uzdrav!
    Pa, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Heli snažím sa, ako s výšivkou, tak so zdravíčkom. S tým zdravím mi to ide trochu lepšie :o) Pa Hela

      Odstrániť
  4. Ahoj Helenko, přeji Ti brzké uzdravení.
    S výšivkou bohužel neporadím. Tvořeníčko vypadá parádně.
    Měj se krásně .

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj Helus, prajem Ti aby si sa rychlo uzdravila, ja tiez zapasim s virozou ..... mas nadherne tvorenicko ..si sikulka uz som zvedava kam to pouzijes :)) paaaaaaaaaaaaaaaaa
    krasny vecer
    M.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Miri ďakujem a tiež prajem skoré uzdravenie :o)

      Odstrániť