28 februára 2014

Najprv bol . . .

. . . kruh.


Potom vlna s háčikom.


Ešte mašľa.


Po zmiešaní vznikol . . .


. . . košík.

Lepenkový kruh som si schovala z nejakého balenia skla.
Funguje ako dno košíka.
Vlnu som pôvodne kupovala na kulicha a šál.
Ale je hrubá a po uháčkovaní bola čapica ako plech.
Takže vypárala, nechala odpočívať až kým neprišiel jej čas.
A ten prišiel, keď sa mi prejedlo pozerať na papierovú krabicu,
v ktorej som mala odložený svoj dlhodobý projekt.
V košíku to vyzerá úhľadne a upratané.

Za košíkom má naša slečna nebezpečná schovanú mlsku.
(ľavé horné foto)
 A tých ma po dome poschovávaných hojne. 
Najviac ma pobaví, keď si ich začne zahrabávať pod nás.
Sedíme pri telke, Vava kokino v tlamičke a pozerá kam s ním,
aby jej ho niekto náhodou nezobral.
Hop na sedačku, strčiť kokino za paničku a poriadne ho ňufákom zahrabať.
Kontrolný pohľad do očí, či som to videla a plác do pohodlnej polohy.
Je neskutočná :o), naše zlatíčko.


Prajem Vám príjemné dni
Blossom

14 komentárov:

  1. Heli,
    máš kouzelné úložiště na projekty!!
    A i jeho obsah se hezky rýsuje!!
    No a jako schovka pro Vaše psí zlatíčko..:o))
    ( mne nejvíc dostane mňamka v koši s prádlem!!-je tam pokaždé!!:o))
    přeji hezký a příjemný víkend
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jarka ďakujem. Ešte že tie naše zlatíčka máme :o)

      Odstrániť
  2. Krásný... a tak bělostný:-))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Joli panier !!!! Avec un joli petit ruban !
    Bon weekend !
    Anna

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Heli, košík je fakt parádní! Mimochodem, parádní je i jeho obsah, copak to bude? A když program v TV není nic moc, vy máte stejně parádní zábavu :o)
    Pa, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Heli keď tie štvorčeky všetky dokončím, tak to raz bude deka :o) Zatiaľ mám asi hotové asi 2/3, ale nijak sa neponáhľam. Ale raz bude určite hotová :o) Pa a pekný víkend....

      Odstrániť
  5. Ahoj Helenko, košík je parádní, moc se mi líbí.
    Vavenka je miloučká.
    Měj se krásně.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jani ďakujem za milé písmenká, pa a uži si víkend :o)

      Odstrániť
  6. HELI, BEZVA NÁPAD.
    MOC POVEDENÝ KOŠÍČEK.
    MĚJ SE PĚKNĚ.
    BOHDA

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ten se povedl!!! S tím pevným dnem je to skvělý nápad. Hezký víkend, Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Janka ďakuje, prajem pohodový víkend....

      Odstrániť