26 januára 2014

Tyrkysová . . .

Kúsok od nás otvorili nový poľský obchod PEPCO na štýl KIK-u.
No a to by som nebola ja, keby som tam trochu neprevetrela peňaženku.
Doplnky tam majú krásne naaranžované podľa farebných odtieňov.
Samozrejme že tam mám vyhliadnutých viac vecí,
ale nemôžem mať všetko hneď, takže dúfam že tam na mňa počkajú.

Zatiaľ som si odniesla tmavo tyrkysové svietniky.
Ladila som ich k mojim krásnym starožitným sifónom,
ktoré som dostala od jednej mne veľmi blízkej dušičky.


Aby mi to v hale ladilo, tak som uháčkovala pár drobností v podobnom odtieni.



Návody som čerpala z českého MMB  tu a tu.


A tieto zlatíčka sú  " ge káve ".
Ríbezľovo-vanilkové a kakaovo-čokoládové.

Prajem krásnu nedeľu a pohodový pracovný týždeň

Blossom





14 komentárov:

  1. Super nákup. U nás je obchod taky otevřený a už jsem tam nechala nějakou tu korunku.

    Prosím můžu poprosit návodík na tu háčkovanou hvězdičku .. je supééér .. můj emailík deniben@seznam.cz

    děkujíííí moc Denisa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Deniska ďakujem, mailík som Ti poslala. Keď nakúpiš pochváľ sa prídem nakuknúť, pa Hela

      Odstrániť
  2. S mufinkami mi děláš chutě:-))))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ajka máš smolu, všetky sme ich zož..li :o))))) Pa Hela

      Odstrániť
  3. Ahoj Helenko, svícínky jsou parádní. Moc se mi líbí i ty sifóny.
    Háčkování je suprové, děkuji za návod, ta hvězdička se mi moc líbí.
    A mufiny vypadají báječně.
    Měj se krásně.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jani ďakujem za milé písmenká. Som rada že som vzorečkou potešila. Pa Hela

      Odstrániť
  4. Heli, kde si tak dlho bola???? vitaj spat .... krasne doplnky si kupila aj dotvorila skvostami ..ja tuto farbu nemusim ale u kto ju miluje nema co riesit :))) a tie mafiny fuuuuuuuuuuu ite mi prisli do rany ..prosim vyzeraju skvele ...a ja proskam o receptik...... vcera som piekla cucoriedkove a skusala som nejake nove cesto no nebolo to nic moc :((( pekny dnik
    Mirka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Miri! Skolila ma tvorivá hniloba, tak ani nebolo čo prispievať. Zatiaľ sa pomaly šmotím s veľkou dekou (to bude na dlho....). Ale dnes som bola na priadze a už som posťahovala nejaké vzorky, takže sa hádam rozbehnem. Recepis som Ti hodila do mailíka. Dúfam, že budú chutiť. Potom napíš:o) Ja som tiež poskúšala kadejaké, ale tieto sú jedny z tých lepších (lepšie sú potom len z maslom, ale tie sú pracné) a hlavne bleskové. Pa Hela

      Odstrániť
  5. Heli, jeden nákup a jaká paráda díky němu vznikla...Nádhera! Moc povedené!
    Pěkné pondělí, pa Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Heli ďakujem za komentík a tiež prajem pekný deň, Helča

      Odstrániť
  6. Bellissimi lavori in blu ... il mio colore preferito!
    Bye, bye Elli

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Elli. Ďakujem za milú návštevu a pekné slová. Pa Hela

      Odstrániť