01 decembra 2013

Utekajme už idú . . .

. . . sviatky!

Tento rok ma akosi neberú. Neriešim adventný svietnik, neriešim výzdobu,
ba dokonca zatiaľ ani darčeky.

Možno ma to ešte drapne !?!?!

Vo vzácnych voľných chvíľach chytím háčik do ruky  a po troške niečo produkujem.
Tento vankúšik vznikol ako test na štvorček, ktorý chcem použiť na deku.


. . . pár detailov . . .


A tu už som začala so samotnou dekou.


Tým úžasným svetielkam som neodolala v KIK.
Boli za babku a sú na tužkové baterky,
takže ani s umiestnením nie je žiadny problém.


A už aj majú svoje miesto.

Nemôžem sa na vašich blogoch vynadívať, aké úžasné dielka dokážete vytvoriť.
Ste neskutočne šikovné !

Prajem všetkým tvorivým žienkam
 (no dobre. . .  tak aj opačnému pohlaviu)
prekrásny adventný čas.

Blossom

13 komentárov:

  1. Heli ďakujem za návštevu a prajem krásny adventný čas a nech Ťa to drapne. Obdivujem Ťa, že si sa dala na deku zo štvorcov. Mňa veľmi odrádza to zháčkovávanie a vypracovávanie. Veľ zdaru. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Andrejka, ďakujem. Aj mňa to dlho odrádzalo, ale vymyslela som si taký trik. Uháčkujem vždy počet štvorčekov na jednu radu a hneď ich zošijem. Hotovú radu hneď prišívam k predchádzajúcim radám. Tým pádom vidím ako deka rastie a to ma akosi motivuje k ďalšej práci. U mňa je problém skôr s časom. Buď niečo robím doma a neháčkujem, alebo heklím a nič doma neurobím. Akosi neviem nájsť tú zlatú strednú cestu. Pekný advent, Hela

      Odstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Helenko, světýlka jsou moc pěkná, čtverečky ať ti přibývají(dobrý fígl jsi vymyslela), příjemný adventní čas,
    Marcela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Marcelka ďakujem. So štvorčekmi sa snažím čo mi sily a čas dovoľuje :D Pa Hela

      Odstrániť
  4. Joli coussin et décorations de Noël !
    Bonne semaine !
    Anna

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anna ďakujem a prajem pekný advent, Hela

      Odstrániť
  5. Heli, parádní práce a ty lucerničky - já jim odolala, ale když je u tebe vidím svítit, trochu lituji...
    Moc zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Heli tak to si dobrá, mne by ich z rúk veru už navyrvali.... pa Hela

      Odstrániť
  6. Ahoj Heli,
    máš krásná světýlka..já si každý rok nějaká pořídím a pořád se mi zdá, že jich mám málo...:o))
    prostě světýlka mám moc ráda.
    Deky už máš velký kus!!! A jak píše Marcelka- máš dobrý "fígl".
    Polštářek je jako mramorový.
    Přeji Ti krásný, klidný a pohodový čas adventní.
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jaruška moc ďakujem za komentík. Deka pomaličky pribúda (keby to čas dovolil, sedela by som pri štvorčekoch nonstop), ale vianoce doma musím spraviť tiež. Takže handra, kýbel a nákupy to istia. Prajem krásny predvianočný čas, Hela

      Odstrániť
  7. Ahoj Helenko, polštářek je parádní, test dopadl na jedničku.
    Deka bude nádherná. Také jsem z těchto čtverečků dělala přehozy na křesílka.
    Světýlka máš moc pěkné.
    Přeji Ti krásný adventní čas.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jani ďakujem, juknem k tebe na tie poťahy. A ďakujem za recept, stiahnutý, uložený a keď príde jeho chvíľa určite vyskúšam :o) Pa Hela

      Odstrániť