06 októbra 2013

Niečo proti zime . . .

Tak už ju mám aj ja!
Nádchu !!!

Všetci naokolo smrkali, kýchali, slzili a pokašliavali.
Pochvaľovala som si, aká som zdravá a ako ma tento rok prechladnutie obchádza.
To som asi nemala.
Ráno som vstala s boľavým hrdlom a zavalenými dutinami.
Toľko k chválenkárstvu :o)
Bola som zaň odmenená.

Ale aspoň som posmrkávajúc dokončila čapicu a nákrčník.



V ľavom dolnom rohu vidíte, že aj môj obľúbený skladací háčik vypovedal službu.
Trochu som si pomohla lepiacou páskou, aby som s ním mohla háčkovať
a neskôr mu vyrobím novú rúčku.


Po dvoch dňoch strávených v perinách, mi už blšky ožívajú.
Musela som k nedeľnej káve niečo upiecť.
Zase jedna z mojich rýchloviek.
Straciatelkový koláčik :
spodok kakaové piškótové cesto,
vrch 2 kyslé smotany, 2 vanilkové cukry, 60g sekanej čokolády
Mňáááááám .....

Idem nakuknúť, čo máte dievčence nové.

Prajem peknú nedeľu
Blossom


PS: Neodolala som, ge káve musí byť! Zabudla som, cesto je pošmrndané rumom.
Ešte raz mňááááám!



12 komentárov:

  1. Très joli bonnet et écharpe circulaire !
    J'espère que tu vas mieux...
    Bonne semaine !
    Anna

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Heli, po takové dobrotě jsi určitě uzdravená dokonale :o) Taky tady pokašlávám...ach jo.
    Háčkování je parádní, bude určitě dobře sloužit!
    Pa, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Heli koláčik je mňamí- mňam! Hlavne pre čokomaniakov :))) Chripajzňu zažeň a háčku zdar, pa Hela

      Odstrániť
  3. Ahoj Helenko, přeji Ti abys byla co nejdřív v pohodě.
    Náčkování je super a bude se hodit. Koláček vypadá báječně, určitě vyzkouším.
    Měj se krásně.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jani je to už lepšie, ale však to poznáš: chrípka liečená týždeň, neliečená 7 dní :o) Koláčik vrelo odporúčam, najlepšie upiecť večer a "keď vydrží" nechať postáť do druhého dňa. Kombo čoko-rum-smotana je mňam. Pa Hela

      Odstrániť
  4. Ahoj, Helčo, tak čepka i nákrčník jsou super, moc se Ti povedly! Nastydlá jsem byla taky, už dosmrkávám, vsadila jsem tentokrát na propolisovou tinkturu a jsem nadšená! Každý den 10 kapek do trošky vody a vypít, když pobolívá v krku, tak 15-20 v trošce vody vykloktat a polknout, můžeš zapít, 2x denně. Držím palec, ať jsi brzy fit! Pa, L.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Leni tinktúru nepoznám, vygoooglim. Ďakujem za chválu, od takej šikovnej háčkarky to teší dvojnásobne :o) Pa Hela

      Odstrániť
  5. :))) Že pošmrndané, bohovské slovíčko, ale koláčik vyzerá mňamózne. U nás tiež nádcha doterne dobiedza, ale aplikujem aspoň 2krát denne zázvorový čaj, tak sa zatiaľ držím. Vidím, že aj keď telíčko nevládze, ruky nepostoja, že? Krásne si naháčkovala, budeš v zime nielen v teple ale aj chic. Pá. Renata

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Reni, dúfam že vás nádcha oblúkom obíde :o) Zázvorový čajík je aj môj favorit, hlavne z čerstvého zázvoru. Koláčik som dnes piekla znova, manžo má dovolenku a vraj minule ho poriadne ani neochutnal. Ale to on vraví pri každom putrtaji :o))))) Pa Hela

      Odstrániť
  6. Krásná soupravička! Jé a ten koláč.... no fakt že bych neodolala:-))
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť