04 septembra 2013

Staré známe . . .

. . . utierky z Ikei.
Tak rýchle obliečky na vankúšiky som ešte nešila.
Utierky mám už dlhšie a veru som ich nekupovala na riad.
To by bola večná škoda, materiál je pevný, kvalitný a hlavne krásny.
Aj rozmery sú nadštandartné.


“ “ 


Rozpárala som ich na dlhších stranách, prežehlila, preložila do veľkosti vankúša
a prešila. Pútka fungujú ako zapínanie. Použila som babičkovské textilné gombíky.
No môže byť ešte niečo jednoduchšie?
Sú celkom fajn, čo poviete?

Krásny zbytok týždňa,
Blossom

12 komentárov:

  1. Ahoj Helenko, polštářky jsou parádní. Moc se mi líbí.
    Měj se krásně.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jani ďakujem za návštevu a komentík, Hela

      Odstrániť
  2. No Heli, to je tedy bomba! Polštářky z utěrek, to se Ti moc povedlo! Opravdu by byla škoda do nich utírat nádobí... hezký den, L.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Leni, už keď som si ich dala kúpiť som vedela že na riad určite nebudú :o) Len som ešte nevedela čo sa z nich vykľuje. A vykľuli sa povliečky a dokonca bez akéhokoľvek odpadu. ďakujem za milé slovká, pa Hela

      Odstrániť
  3. Heliiiiiiiiii su fantasticke a este moja oblubena ruzova ..jaaaaaaaaaj hned by som Ti ich uchmatla ...zlatko ked pojdes na take nakupy kopni ma !!!! to by bolo skoda do nich riad utierat :))))
    pekny vecer
    M.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Miri, aj pre mňa je cesta do Blavy "utópiou". Tak keď zistím že niektorá kamarátka tam má cestu, okamžite ju zneužijem. Má to jednu výhodu. Kúpia mi ozaj len to čo si napíšem. Keby som tam išla osobne...... náš rozpočet by sa z toho asi nespamätal:o)))) Pa Helča

      Odstrániť
  4. Helenko, poradila sis s vtipem a výsledkem jsou elegantní polštáře!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Heli, som rada že si nakukla a ďakujem za pekné slovíčka. Pa Hela

      Odstrániť