28 augusta 2013

Čierna tabuľová . . .

Konečne som sa dopracovala k tabuľovej čiernej farbe. 
A už som aj musela do nej strčiť paprčky.
Toto je pôvodný stav kávovej súpravy.


. . . umytá, polepená, napatlaná a usušená . . .


HOTOVO !


Kontúry sú trochu kostrbaté a najskôr som ich chcela umravniť riedidlom.
Ale čím dlhšie som sa na to pozerala, tým viac sa mi to páčilo.

♥ ♥ 

U nás to vyzerá ako po výbuchu ! Prerábame halu, kladieme podlahu,
budeme meniť dvere . . . atd., atd., atd.
Neskoro som si spomenula odfotiť pôvodný stav, takže som to nacvakala
v rozpracovanom stave. Keď bude hotovo, ukážem porovnávku.
Zatiaľ idem vystrieť boľavý chrbát a prásknuť si dobrú kávu.


Prajem dievčence príjemný zbytok týždňa.

Blossom

6 komentárov:

  1. To je super, paráda.
    Pekné dni.
    Gabriela

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Heli, to je super spon si tam mozete pisat odkazy :)))) a z vybuchu si nerob nic, aj u nas sa stale nieco preraba, stavia a ruca ...tak sa maj krasne a vela sil a energie ..paaaaaaaaaaa
    M.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Miri na odkazy už sa rysuje niečo iné :o) Pa Hela

      Odstrániť