18 mája 2013

Teplušky . . .

Po menších peripetiách som ich dokončila.


Vrchnú časť som háčkovala podľa  predlohy zo stránky DROPS . 
Prispôsobila som si vzorku podľa hrúbky vlny a háčkovala som bez podrážky.


Po mojich skúsenostiach s pletenými ponožkami
(spodná časť je po krátkej dobe vydraná),
som sa rozhodla pripevniť k vrchnej časti papučiek vložky do topánok.
Hmmm .......
Chyba lávky! Tie čo som kúpila boli príliš tvrdé. Tak som trochu ponamáhala
mozgovňu a na rad prišli moje obľúbené handričky z Jysk-u.


Podrážky som vystrihla dvojmo, aby neboli moc tenké,
obšila ozdobným stehom a priháčkovala k topu.

Teplušky v akcií.


"Som zvedavý, kedy uháčkuješ aj mne také!?!?"
... zahlásil manžo, keď ich videl.
:o) hádam to do tuhej zimy stihnem.

Prajem Vám dievčence príjemný tvorivý víkend
Blossom

22 komentárov:

  1. Heli, tie su proste fantastickeeeeeeeeeeeeeeee, nie je nic lepsie ako mat teple nozky...ja ich mam tiez vecne studene .....tak nech Ta krasne hreju si sikulka kde si tak dlho bola????chybala si ...
    pekny vecer a dakujem za mili komentik u mna na blogu ...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj dušika! Ďakujem za milý komentík. Neboj nestratila som sa ;o), len ma to k počítaču akosi neťahalo. Keď je to slniečko vonku, zbalím háčik, uvarím kafčo, sedím na podstienke a relaxujem. Sem tam prebehnem ten môj "mini dvor", vytrhnem nejaký plevel a hneď je večer. Však to poznáš...
      Ale budem sa snažiť, aby som tu bola častejšie :o) Pa a pekný víkend, Hela

      Odstrániť
  2. OO Helka, neskutočneeeeee sú ... Pa, Gabi.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Very nice...
    I'm doing some for myself...I hate cold feet !
    Have a nice Sunday !
    Anna

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj tebe Anna prajem krásny týždeň, Hela

      Odstrániť
  4. Ahoj Helenko, teda ty jsou parádní, tak to má být, nožky pěkně v teple. Tak si v nich užij spoustu pěkných chvil.
    Měj se krásně a pěknou neděli.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jani veru ja mávam nohy ako žaba :o) , prajem veselý pracovný týždeň, Hela

      Odstrániť
  5. Parádne sú , tie by sa kludne dali nosiť aj cez leto. Tento rok sú performované hit. Lenka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No možno keby mali pevnejšie podrážky .... ďakujem za komentík, pa Hela

      Odstrániť
  6. Heli, páni, jsi docela v předstihu :o) Ale on jejich čas přijde, manželovi se nedivím, že je taky chce :o)
    Pa, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Noooo aby som to do tej zimy postííííhala, pa Helča

      Odstrániť
  7. Heli tak ty jsou suprové :o) V těch musí být teplíčko... Měj se moc krásně.Martina

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Marti si zlatá, od takej šikovnej háčkarky to teší dvojnásobne, pa Helča

      Odstrániť
  8. Ty jsou nádherné, jsi moc šikovná.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Amy, ďakujem za milé slovká, pochvala poteší každú dušičku. Pa Hela

      Odstrániť
  9. Teraz padnú určite vhod, pekne sa ochladilo ale tebe to neva, nožky krásne v teple. :) pekný víkend ti želám. Renata

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Reni, veru ich mám zrovna obuté :o))) Pa a uživaj víkend, Hela

      Odstrániť
  10. Týý jo.... jsou naprosto skvělé! A to teplíčko jaké v nich musí být:-)))
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru nič nie je lepšie ako nohy v teple :o))) Ahoj Ajka :o)

      Odstrániť
  11. jéééj Heli to je niečo pre moje uzimené nôžky, hlavne v tomto počasí :-/
    si šikulka!
    Pekný deň
    Zdenka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zdeni ďakujeeeem! Až sa mi červeň nahrnula do tváre :o8
      Pa Hela

      Odstrániť