26 mája 2013

Čerešničky, čerešničky, čerešne . . .

Inšpiráciu na tento behúň som čerpala u Lenky .
Obdivujem jej precíznu prácu a kombinovanie háčkovania s textilom.



Má to veľa chybičiek krásy, ale snažila som sa.
Najťažšie bolo dať dohromady háčkovaný rantlík s šitou časťou.


Takto krásne nám na večer vykuklo slniečko.
Ale teplo vyzerá určite inak, na vyhrievanie to veru nie je.
Mojím sadrovým vtáčikom to nevadí, tí sa vrhli na čerešne :o)

Prajem nám všetkým, aby už bolo konečne krásne a teplo!
Blossom



21 komentárov:

  1. Jeeeeejdajenku Helus, tak ta je fantastickaaaaaaaaaaa moc, moc sa mi paci si sikulka !!!!
    peknu nedelu a krasne tvorenicko ...
    M.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Miri, ďakujem, si slniečko. Aj tebe pekný týždeň, pa Hela

      Odstrániť
  2. Heli, moc chválím dečku a závidím sluníčko. U nás svítilo cca v 6 ráno, od té doby skoro pořád prší...a ta zima!
    Pa, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Heli to slniečko bolo veru riadne zubaté :o) a aj to len na chvíľku. Ale potešilo. Prajem pekné dni, Hela

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. Ďakujem Gabi, prajem pekný týždeň, Hela

      Odstrániť
  4. Jůůů, dečka je krásná !!! Taky mám vzor třešniček uložený a líbil by se mi do naší kuchyně.
    Heli, jsi šikulínka a díky za odkaz.
    Pěkný začátek týdne. Lenka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Leni rado stalo. To skôr ja ďakujem za inšpiráciu. Pa a prajem veľa slnečných, tvorivých dní, Hela

      Odstrániť
  5. Heliii aj ja chcem také vedieť, to je nádhera. Háčkovať síce viem, ale ako na takéto niečo? :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zdeni, ale veď ty vieeeeš. Šáááák som minule kukala na tvojom blogu, ako ti to háčkuje. A o korálkach ani nehovorím. Pa Hela

      Odstrániť
  6. Odpovede
    1. Anna ďakujem a prajem pekné dni, Hela

      Odstrániť
  7. Téda, krásné to máte :) Hrozně hezky to působí, takový optimismus a dobrá nálada :) Krásné :) A ty ptáčkové :)
    Těším se na další příspěvky :) Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vitaj Nicol! Ďakujem za milé slovká a prajem aby si sa medzi blogerkami cítila ako doma. Pa Hela

      Odstrániť
  8. Heli krása :o) Moc se ti to povedlo--k Leničce také moc ráda chodím :o) A to sluníííčko ojojoj :o) Martina

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Marti to slniečko bolo ozaj len chvílku, akurát čo som to stihla nafotiť :o) Ďakuje za milé slovká. Pa Hela

      Odstrániť
  9. Ahoj Helenko, běhoun se Ti moc povedl, je parádní.
    Měj se krásně.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Podobné obrúsky sú aj mojim snom, len akosi niet času a trpezlivosti. Inak super, podaril sa. &Lenka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Leni, ja tiež niekedy háčkujem len po jednom riadočku. O to viac obdivuje dievčence, ktoré akosi stíhajú vkladať svoje dielka aj viac krát do týždňa. Ďakujem za návštevu a pekné slovká. Pa Hela

      Odstrániť
  11. Moc pěkný běhounek.... to háčkování je naprosto dokonalé:-)
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť