06 apríla 2013

Brošnička . . .

Tento nápad som už nosila v hlave trošku dlhšie. 
Manžel dnes pracuje, tak som sa pustila do realizácie.


A nakoľko poznám svojho miláčika, upiekla som niečo na mls.
Lebo po nedeľňajšom obede má ešte na pravej strane,
poprípade aj na ľavej strane brucha miesto na niečo dobré.

Ale mňa teda neprekvapí!!!

V chladničke sa už chladí ESKIMO rez.
Robila som ho z polovičnej dávky, do tortovej formy.
Však sme doma len dvaja :o)


Prajem krásny zbytok víkendu
Blossom




24 komentárov:

  1. Helenko, ta brož je kouzelná, moc se povedla!
    A na tvé eskymo řezy si snad vzpomenu, až budu chtít udělat radost tatínkovi mého muže, miluje kokos :o)
    Pa, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Heli, rezy vrelo odporúčam, hlavne keď sú dobre vychladené, pa Hela

      Odstrániť
  2. Très jolies fleurs !
    Bon weekend.
    Anna

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj Heli,
    růžičková brož je moc hezoučká
    a buchtičku si píšu!!
    Tak ať chutná!!
    Hezkou neděli
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jarka ďakujem za milé slovká, pa Hela

      Odstrániť
  4. Helenka, no krása, veľmi vydarená brošnička. A dokonca tento krát z tvojho príspevku už cítiť aj jar :-)
    Ďakujem aj za receptík, už aj putuje do mojej zbierky :-)
    pa pa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zdeni ďakujem za návštevu.
      Keď už tá jar tak mešká, tak si ju musíme aspoň tými farbičkami pripomínať :o) , pa Hela

      Odstrániť
  5. Heli, ružičky ala brošnička sú rozkošné. Tieto drobnosti potešia. A koláčik, no hne´d by som si dala. Vďaka za recept. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Andy ďakujem za komentík, a môžem potvrdiť koláčik bol mňami-mňam, ako eskymo :o) Pa Hela

      Odstrániť
  6. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Helenko brož je úžasná :o) a receptík na řezy určitě doma vyzkoušíme :o) Měj se moc krásně a užívej jarních dní :o) Martina

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Marti ďakujem a prajem nám všetkým aby to slniečko už vykuklo :o)

      Odstrániť
  8. Krásná brožka, jemňoučká a romantická... Eskymo řezy vypadají skvostně a určitě výborně chutnají! Maru

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Maru dík. Rezy môžem len odporúčať, chutia trochu ako nanuk eskymo. Pekný deň :-))

      Odstrániť
  9. Je pěkná, roztomilá... a ESKIMO vypadá dobře:-)
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Helus, brosnicka je fantasticka a kolacik mnamooooooozny pisem si receptik ...krasny dnik !!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mirí, si zlatá, ďakujem za milé písmenká. Pa a pekný deň.

      Odstrániť
  11. Ahoj Heli, chcela som Ťa poprosiť, či náhodou nemáš na tieto ružičky a lístky návod. V lete budem prvý krát krstnou mamou a háčkujem pre malinkú (malo by to byť dievčatko) deku do vozíka a chcela by som ju nejako ozdobiť a tieto drobné ružičky sa mi zdajú ako dobrý nápad. Ďakujem Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Andrejka, pošta ti už odišla. Dúfam že dorazila v poriadku. Pa Hela

      Odstrániť
  12. Ta brož je kouzelná...úplně ji vidím na letní háčkované kabelce - díky za inspiraci !!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že sa ti páči. Veru na kabelku pripnúť..... to je super nápad. Pa Hela

      Odstrániť
  13. OLÁ!!QUE BOM PROJETO PARA BROCHE,PARABÉNS.VALÉRIA.(BRASIL).

    OdpovedaťOdstrániť