24 marca 2013

Výslužka . . .

Samozrejme k výslužke musí byť kinderko a nejaké korunky.
Ako ich zaujímavo darovať päť ročnému capartovi ?
Inšpiráciu som našla TU .


Na strihu je vidno štýl práce, pokus-omyl.
Ale nakoniec sa to myslím v celku podarilo :o)


Na zadnú stranu som vyskúšala nové razítko.
Ako vidíte nie je to ideálne.
Nemám takú veľkú  podložku na namáčanie pečiatky,
tak som plochu natierala.
No čo už, hádam zajo aj tak poteší.
Dúfam že Samko nebude moc kritický.


A nakoľko mi dobrá duša urobila razítka dve, dávam jedno k dispozícií.
Treba sa vedieť podeliť.
Razítko ma rozmer cca 9x4 cm, čiže je dosť veľké.
Stačí napísať do komentárov, či máš oň záujem a potom už len trocha šťastia.
Rozhodne losovanie...

Prajem krásny nedeľný  večer,
Blossom

PS: o razítko si môžete písať do 15.4.2013

18 komentárov:

  1. Jarka od Poděbrad24. marca 2013, 18:47

    MOOOC KRÁSNÝ PYTLÍČEK-ZAJOCH a razítko jaakbysmet,moooc by se mi hodilo,zdraví Jarka od Poděbrad

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jarka,ďakujem za milú návštevu, pa Hela

      Odstrániť
  2. jeeeeeeeej to je super napad, urcite takeho zajucha este stihnem ..no a to raziiiiiiiiiitko teda, po takom mi pisti dusa moja :)) a do coho si ho omacala do farby na textil ?????
    super si sikulka !!!!
    pekny vecer a krasne tovrenie ....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Miri do farby na textil, len som ho nanášala špajličkou do ucha. Niekde mi farbičky zostalo veľa a inde zas chýbalo. Musím si zadovážiť väčšiu poduštičku na razítka :o) Už sa teším na tvojho zaja. Pa Hela

      Odstrániť
  3. No také razítko by sa hodilo na všeličo. Si milá, že sa oň chceš s nami podeliť. Vďaka.
    A vrecúško - zajačik je nádherné. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rada sa podelím, veď na čo ho doma sysliť, keď môže niekomu spraviť radosť? Prajem pekný deň, Hela

      Odstrániť
  4. Adorable idée et résultat !
    Bonne semaine !
    Anna

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anna, ďakujem za milú návštevu, pa Hela

      Odstrániť
  5. Ahoj Helenka, ďakujem ti veľmi pekne za návštevu na mojom blogu, teším sa že som takto objavila ďalšiu šikovnú žienku :-) máš peknučký blog a vrecúško na výslužku je super nápad, naozaj vydarené a milé! Už sa neviem dočkať čo nového vytvoríš.

    pa pa Zdenka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zdeni ďakujem za milú návštevu. Aj mne sa u teba moc páčilo a určite nakuknem častejšie. Prajem pohodový týždeň, Hela

      Odstrániť
  6. Helenko, pytlíček - ušák je fakt parádní a máš krásné razítko!
    Přeji hezký den., pa Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Heli ďakujem, a to parádne razítko pôjde do sveta k jednej z vás :o) Pa Hela

      Odstrániť
  7. Ahoj Helenko, pytlíček je parádní a určitě z něj malý koledník bude mít velkou radost.
    Razítko je moc pěkné a je od Tebe krásné, že se chceš podělit i s někým jiným.
    Měj se moc krásně!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jani si zlatá ďakujem. prajem veselú veľkú noc, pa Hela

      Odstrániť
  8. Páni, vtipný pytlíček:-))
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Jé to je super nápad s tím pytlíčkem ! Děkuji za inspiraci !!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milly som rada, že ti sa páči. Pekný deň, Hela

      Odstrániť