11 marca 2013

Prievan . . .

. . . no kde asi, jasné že v peňaženke.

Mala som napísaný zoznam do Ikei.
Ale vbehla som s manželom do predajní Jysk&Kik&Tesco a ušetrila za benzín.


Pôvodne som išla pre károvaný obrus do Jysku.  Z jedného boli dva!
Tie úžasné vankúše na mňa kričali: "Ber nás, ber nás...."
Musela som!!!!
Potom som zbadala koberec. Je v takej istej farbe ako som si vybrala v Ikei,
len je ešte oživený farebnými tulipánmi a zospodu je pogumovaný.

Hádajte kto ho otestoval ako prvý?!?!?!


Potom pribudol budík s patinou, okrúhle stolíky,
ktorým som priradila funkciu nočných a úložné boxy, ktorých nie je nikdy dosť.

V Tescu som si osvojila dve lampičky . . . 



. . . a nakoniec som to "zazdila" dekoráciami z Kik.


A čo na to peňaženka????
Chúďa rozdýchava to veľmi ťažko.

Ale ja som vycerená ako slniečko :o)

Prajem príjemný pracovný týždeň,

Blossom

17 komentárov:

  1. Helenko, parádní nákup, nejvíce se mi líbí ty polštářky, hezký večer,
    Marcela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Marcelka, ďakujem a tie vankúše sú aj môj favorit. Pa Hela

      Odstrániť
  2. Helus, to je uzasny nakup!!!!!!, tie vankusiky su uzasne tie by som brala hned aj tu klietku....... ostatne by som asi tiez mala v ruke sebazaprenim by som odolavala len ci odolala netusim :)))) .. Heli ked Ta poprosim hodis mi do meiliku co stali tie vnakusiky a ta klietka ??? oj tusim, ze pridem este viackrat na cumandu ::)))
    Neboj prievan prejde,stalo to za to ....teism sa s Tebou !!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mirka, ja by som mala mať zakázaný vstup do hore menovaných a im podobných predajní! Snažím sa im vyhýbať, ale raz za čas keď niečo naháňam, dokážem sa nadchnúť a pobehujem medzi regálmi ako odtrhnutá z reťaze. Poslala so ti mailík s cenami. Pa Helča

      Odstrániť
  3. Koberec je moc krásný ani se nedivím že Čivaváček musel hned otestovat :o)Krásně jsi si nakoupila ta klícka je nádherná---než já se tady u nás dostanu do Kiku už mít nebudou....Krásný večer Helenko :o)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Marti, to krpaté mi vbehlo do záberu. Veď predsa všetko čo je doma musí prejsť riadnou kvalitatívnou kontrolou. Ale Vavena nám koberec schválila, večer sa už na ňom spokojne vyvaľovala a likvidovala ďalšiu plyšovú hračku. Klietky majú ešte v dvoch rôznych farbách, ale zabi ma skutočne neviem akých. Pa Hela

      Odstrániť
    2. Naši pejsánkové jsou prostě miláčkové :o)
      Klícku už mám také doma --- mám bílou také měli ještě růžovou a černou ale ty se mě nehodily barevně :o)

      Odstrániť
  4. Heli, tak tohle taky umím...dobré nákupy, koberec má kamarádka už roky, je pořád pěkný!
    Hezký večer, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Heli som rada, že som neni jediná takto postihnutá. Práve preto aby sme úplne neprišli na psí tridsiatok, obmedzujem svoje nájazdy na veľmi sporadické. Ten koberec som musela dať na schválenie manželíkovi, ale keď ho odobril, už by mi ho z rúk nikto nevyrval. Pa Hela

      Odstrániť
  5. Helenko,
    krásný nákup!!
    Já tomu říkám vítr v peněžence!! :o))
    Hezký večer
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jaru, čo vietor, uragán :o) Ešte že ma manžel ľúbi, ale prekacoval oči len taký fukot. Ešte raz gratulujem k trom šestkám na tvojom krásnom blogu a prajem pekný večer, Hela

      Odstrániť
  6. Helenka, peňaženka sa po ďalšej výplate určite rýchlo spamätá. Superné nákupy.
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Janka, to dúfam, hlavne aby sa z toho aj manžel spamätal :o) Pa Hela

      Odstrániť
  7. Ahoj Helenko, udělala jsi pěkný průvan v peněžěnce, ale jak se u nás říká- peníze budou a my ne.
    Koupila jsi nádherné věcičky a co víc i Vavence se koberec líbil(mimochodem je parádní).
    Měj se krásně. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jani, máš pravdu. Peniaze boli, sú, aj budú...... len my už nie. Ale zas na druhej strane sa bez nich žije dosť ťažko. Tak asi na dlhšiu dobu budem podobné obchodíky obchádzať. No čo už, platí vyskakovať do výšky svojho platu..... asi som na chvíľu doskákala. Ale Jani čo???? No hlavne že sme zdraví a veselí :o) Prajem príjemné dni, Hela

      Odstrániť
  8. To věřím, že to peněženka těžce rozdýchává a chuděrka teď pláče, ale nákup je skvělý:-)))
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ajka, takú uslzenú som ju už dávno nevidela. Ale ja mám radosť ako malé šteňa :o) Pa Hela

      Odstrániť