04 marca 2013

Handričky . . .


Kedysi som v Jysku kúpila tieto handričky z netkanej textílie.
 V skutočnosti majú krásne živé, sýte farby.
Som rada, že aj profesionálom sa nedarí zachytiť farbu, 
foto som si totiž požičala z ich oficiálnej stránky.

Ha, nie som až také nemehlo! :o)
Sorry za ten výkrik, to som si dievčence len trochu pohladkala ego.


Kupovala som ich s tým, že raz sa na niečo určite budú hodiť
a tým som stopercentne nemyslela umývanie!

Splnilo sa!




Obal dostal mobil, aj aktuálne čítaná knižka.


Prajem pekný marcový týždeň,
Blossom

12 komentárov:

  1. No já se picnu, mobilfutrál z hadříku na nádobí! To je fakt bomba inovace :o), nemá chybu, moc se Ti povedla!!! Mám jich doma taky pár, díky za inspiraci, že bych taky něco zkusila :O)? Pa, L.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Leni ja som ich mala doma skoro rok, než som čosi z nich vytvorila. Pa Hela

      Odstrániť
  2. No teeeeeeeda, to su super dielka !!! Heli ja som ich už tiež mala v ruke len som neprišla na to, čo s nimi :))).....nabúduce ich určite strčím do košíka...ďakujem za inšpiráciu ja som našla ešte takto robené vajička a vtáčiky,len musím posnoriť kam som si to uložila ..si šikulka !!!!!
    M.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Miri keď vysnoríš návod, budem rada keď ich dáš k dobru. Inšpirácie nie je nikdy dosť. Pa Helča

      Odstrániť
  3. Výborný nápad, Heli! Jsi šikulka, budeš mít určitě spoustu následovnic :o)
    Pohodový večer přeji, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Heli pochvala od teba ma to teší dvojnásobne. Pa Helča

      Odstrániť
  4. Heli super--vypadá to skvěle :o) Mám také doma tyto hadříky schované jen jsem ještě nepřišla na co je využít a ty jsi je tedy opravdu využila parádně :o) Martina

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Marti aj ja som ich mala naškrečkované už dlho, len ma tiež nič nenapadalo. Teraz už mám zas niečo vymyslene, len ten čas mi akosi chýba (... alebo sa len tak vyhováram? :o)))). Pa Hela

      Odstrániť
  5. Heli, moc krásně jsi to vymyslela. Nikdy by mě nenapadlo
    využít k tvoření hadříky na umývání. Moc dobrý nápad.
    Přeji Ti týden s úsměvem Dáša

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Dáši. Už som kedysi šila bábiky z tých obyčajných ružových. Na blogu ich nemám, ale na artmame by samožno našli. Pa Hela

      Odstrániť