16 februára 2013

Pyžamový deň . . .

Dnes som si urobila jeden z mojich povestných "pyžamových dní".
Vonku je protivno, som sama doma, mám poupratované, navarené a celučičký deň
len pre seba.

Hmmmmmm, čo s tým ???

Uvarila som si kávu, vytiahla zbytky pestrých priadzí a poďho vyskúšať nové dielka.

Srdiečka od Lenky .

Motýliky od Marrietty

OPRAVA!!!!

Autorom motýľa je Karen .
Týmto sa autorke ospravedlňujem za nepravdivú informáciu.
Je mrzuté, že si niekto potrebuje privlastniť autorskú tvorbu niekoho iného.
Odkaz na ruský blog som aj s obrázkom odstránila
a nahradila odkazom na skutočnú autorku návodu.
Vrelo odporúčam nahliadnuť na jej stránky, sú veľmi inšpiratívne.


A ešte pidisrdiečka.

Srdiečka som videla niekde na nete.
Nenašla som na ne návod, tak som si ho vyrobila.

Nóóó fotky nič moc!!! Farby sú v skutočnosti jasné a svieže.
Mám problém s fotením, hlavne pri umelom svetle.
S bleskom presvetlené, bez blesku akési nedosvetlené, mdlé !
Ale Renatka na svojom blogu uverejňuje krátke príspevky o úprave fotografií,
tak sa hádam čomusi priučím.
Vrelo odporúčam.

Prajem krásny zbytok víkendu
Blossom


15 komentárov:

  1. Srdíčka se Ti moc povedla a motýlci jsou krásní, zrovna se mi akorát hodí :O) takže moc děkuju za návod! Pa, L.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Leni som rada, že sa motýliky hodia. Pa a pekne háčkuj, nech je na čo pozerať :-))) Hela

      Odstrániť
  2. Teda voľný deň a vidím, že nezaháľaš ani trošku. Háčkovanie ti ide krásne, až sa hambím. Ja som tiež doma sama cez víkend a tak trochu tu hnijem na pohovke :)) Asi idem niečo robiť. Krásny víkend. Renata

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Reni, neboj aj ja dokážem prevádzkovať gaučovú kultúru. Zrovna teraz len sedím a brúzdam po nete :o) . Tak len pekne ležkaj a budeme brúzdať spolu. Pa Helča

      Odstrániť
  3. Jeeej Heli v dobrom Ti zavidim taky den len pre seba ... no to snad ani nepamatam???!!! v dobrom Ti to zavidim... krasne drobnostky si spravila su take nezne a milucke...tak si to uzivaj !!!
    paaaaaaa
    M.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Miri ďakujem. A prajem aby aj k tebe dorazil nejaký ten "pyžamový deň". Pa Hela

      Odstrániť
  4. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Heli ked dorazi tak Ti pisnem :)) Ty si to uzivaj !!!!!!!!!!
    cmuk
    M.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jů den pro sebe s háčkem v ruce,tiše závidím.Krásné tvoření.Hezký večer přeje Věra

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vieri dopriala by som ho všetkým, len viem, že keď sú detváky malé, je to skoro nemožné. Ale aj tak BABY, prajem aby sa každej nejaký ten pyžamkáč ušiel!!! Vierka aj tebe, pa Hela

      Odstrániť
  7. Já chci taky takový den!!!! Blednu tady závistí, Heli :o) a moc ti to přeju!
    Parádní háčkování!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Heli urob si ho!!! Zbal rodine fidlátka, vyžeň to ráno na výlet a zákaz návratu do 18.00 :o) Každá si taký čas pre seba zaslúžime. Pa Helča

      Odstrániť
  8. Marrietta.ru is not the author of the butterfly design. She took it without my permission from my blog and placed her name on it.

    OdpovedaťOdstrániť