04 novembra 2012

Zvianocnieva sa . . .

Dostala som od kamarátky "notný" kus zeleného filcu. Čo s ním ?
Oprášila som obšívací steh zo základnej školy a hŕŕŕ do toho.


Na tých malých kúskoch som si to natrénovala . . .



. . . a veľké srdce už bolo na ostro.
No, nie je to dokonalé, ale moje. Mám rada, keď je vidno malé nedokonalosti. 
Aspoň je jasné, že je to HANDMADE.


Ešte musím niečo urobiť s tým prázdnym miestom v strede srdiečka,
ale s vyšívaním sa moc nekamarátim. Nejaké nápady už mám, 
len treba ešte nakúpiť nejaké drobnosti.




Pekný večer zo  

Blossom



11 komentárov:

  1. Tak to je super nápad. je to jednoduché a vkusné. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  2. HEZKÝ NÁPAD.
    PĚKNÝ VÝSLEDEK.
    PŘÍJEMNÝ CELÝ TÝDEN.
    BOHDA

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Helenko, moc hezké tvoření! Už teď to je moc krásná vánoční dekorace!
    Pohodový večer, pa Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ešte sa trochu posnažím s tými vianočnými dekoráciami. Pekný týždeň, Hela

      Odstrániť
  4. Heli úžasně jsi filc využila -vypadá to úžasně. Martina

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Marti, sama som prekvapená ako sa s filcom dobre robí. Je mäkký a poddajný. Ešte s ním asi nekončím. Pa Hela

      Odstrániť
  5. aj ja sa na nieco podbne chystam , je to jednoduche a krasne si sikulka !!!!

    OdpovedaťOdstrániť