11 augusta 2012

Zákaz vstupu . . .

Tento nápis aj s mojou fotkou v prečiarknutom červenom kruhu, by mali umiestniť na niektoré obchody.
Moja peňaženka by sa určite potešila!
Ale v konečnom dôsledku ja za nič nemôžem. 

Môže za to Renatka, ktorá na svojom blogu zverejnila krásne misky. 

No nekúp to za takú cenu!!!!
Samozrejme že nezostalo len pri miskách, musela som dokúpiť aj kastlíky. No a porcelánové lyžičky za 1 euro? Baby uznajte, že to som tam nemohla nechať!

. . .


Očarilo ma aj oblečko pre našu hviezdu. Ak čakáte nejaké modelkovské postoje, tak sorry....
Naša Vava sa k smrti nerada oblieka. Stála na zemi, chvost medzi nohami, uši sklopené a v očiach otázka:

PRE BOHA , PREČO MI TO ROBÍTE?????

Jediný spôsob ako ju odfotiť, bol v náručí jej zbožňovaného pánička.




Na koniec háčkovanie, ktoré ešte nevie čo bude.
 Vzorku som videla u Evky, no a proste som ju musela vyskúšať.



Pa a pekný víkend,   Blossom.

3 komentáre:

  1. Milá Helenko, musím se smát - člověk rád, že v tom není sám...parádní nákupy! Moc se mi líbí ty krabice, ty by se mi fakt hodily.
    Měj se moc hezky, pa Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Takých je nás viac, vôbec sa nerozpakuj a takéto úžasné nákupy opakuj, pretože ani peňaženka nebude veľmi stonať. Paráda. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Heli nádherné nákupy--to bych ani já neodolala :o)
    Tvá čivavička je nádherná -- tomu mojemu drobkovi se zaboha nechtějí postavit ušiska...
    A háčkování vypadá moc dobře už se těším na finální fotečku.Měj krásné dny.Martina

    OdpovedaťOdstrániť