03 mája 2012

Potešenie - ocenenie . . .

Aj keď v poslednej dobe zanedbávam svoj blog (aspoň čo sa prispievania týka), jedná milá dušička si na mňa spomenula. Janka ďakujem.


Takže podľa podmienok niečo o mne:

+     milujem svoju rodinu a nášho štvornožca
+     rada snívam
+     neodolám dobrému  jedlu
+     mám rada ručné práce všetkého druhu
+     môžem dobrú knihu, kvalitný spánok a kááávu :o)


-     neznášam faloš a zákernosť
-     nemusím svoje kilá naviac
-     hnevá ma občasná nespavosť
-     jeduje ma moja pohodlnosť (ale bojujem zo všetkých síl . . .)
-     a najviac neznášam ak ma niekto núti do niečoho
      čo nechcem

A teraz tá ťažšia časť, komu poslať ocenenie. Nie že by bolo ťažké nájsť dievčence ktoré ma inšpirujú, ale už ho skoro každá má. Takže ak sa opakuje, dúfam že poteší aj druhý krát.


Posielam :



Toť vsjo a prajem pekný deň,  Blossom

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára