18 marca 2012

Pauzička . . .

Trocha som poľavila v prispievaní do blogu, ale budem sa snažiť to napraviť. Venujem trocha viac času čivavenke Vavenke, takže tvorivosť pokrivkáva. Ale nie je to až tak zlé. Takže dva obrázočky ako dôkaz.


Na objednávku pre kolegyne. V pozadí je vidno môj tvorivý neporiadok, tak sorry. Fotím väčšinou večer(keď mi ostane čas ...) a moje fotografické oko je skoro slepé.



Aj táto slečna v červenom putuje kamarátke.



A na záver naša Vavena. Nechápem ako môže v tejto polohe spať. Mám dojem že je krížená s netopierom.

Prajem pekný jarný pracovný týždeň

Blossom



4 komentáre:

  1. Helenko, šití ti jde báječně a spaní psí slečny - mohu-li soudit podle naše Barnabáše, můžeš se těším i na další neuvěřitelné polohy :o)
    Pa, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Helenko, moc krásné šitíčko.
    Vavenka je nádherná, ty spací polohy určitě přijdou a jsou opravdu neuvěřitelné!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dievčence ďakujeme za milé príspevky. Je fakt, že malá je neskutočná, a verím že aj všetky vaše domáce potvorky. Pa Hela

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jů, ta zaječí slečinka je moc pěkná:-))
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť