21 januára 2012

Sobotné ráno . . .

Dnes mám modrú sobotu. Zaliala som si kávu, zapla notbook, Wawenka sa mi uložila  na kolená a brúzdam po sieti. Zbadala som že mám pod posledným príspevkom nejaké komentáre, čo ma vždy poteší..... , takže klik a...... nič. Nie a nie načítať. Všetko frčí, len komentáre nie. No čo už, nakuknem neskôr. Tak som sa porozhliadla po obľúbených blogoch a čo som nenašla....


Jedna milá dušička si na mňa spomenula. Renatka ďakujem.

No ale také potešenie si nemôžem nechať len pre seba.
Preto posielam ďaľším milým a šikovným osôbkam.


Prajem príjemný víkend

Blossom

3 komentáre:

  1. Moc moc děkuji. To je pro mne taková odměna :o)
    Mám opravdu velkou radost :o)Šťastný víkend! Soňa

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahojky Helenko,

    děkuji moc za ocenění a jsem velice ráda, že jsi mi ho udělila. Mám z něj velkou radost a samozdřejmě, že i já Tobě moc gratuluji k jeho udělení.

    Krásný den. Eva

    OdpovedaťOdstrániť