21 januára 2012

PS: Ospravedlnenie

Ospravedlňujem sa za nedodržanie podmienok ocenenia, ktoré som preposlala ďalej.
Nedodržala som podmienku o následovníkoch (max. 200) a upovedomení ocenej osoby. Čo teraz???
Až po uverejnení príspevku som sa naklikala k informácií o počte následovníkov (a už opäť neviem kde som to našla).

Ale dúfam že sa nikto neurazí, pokiaľ to ocenenie nestiahnem.
Mrzelo by ma to kôli dievčencom, ktorým som to poslala, pretože sú to veľmi šikovné osôbky.

A to druhé porušenie o oznámení ocenenej osobe, je bohužial mimo mojich schopností. K niekomu sa do komentárov dostanem, k niekomu nie. Dokonca ani moje sa mi nedajú zobraziť.

Takže ešte raz sa hlboko ospravedlňujem.

Blossom

2 komentáre:

  1. Milá Helenko, velmi ti k ocenění gratuluji a velmi děkuji! Snad se nikdo zlobit nebude, je to už druhé, co jsem dnes dostala, myslím, že ta pravidla se až tak striktně nedodržují :o)
    Pokud máš starosti s blogy, zkus změnit prohlížeč na google chrome, pak jde všechno bez problému!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Heli gratuluji k ocenění ... koukni ke mě ... Denisa

    OdpovedaťOdstrániť