03 januára 2012

Prázdne hniezdo . . .

Táto kočenka (čivavenka Wawenka), je náš novoročný prisťahovalček.

Dlho sme s manželom o ďaľšom členovi našej svorky rozmýšľali (cca asi rok). Zvažovali sme všetky pre a proti, prečo a ako, koho a či vôbec rozšíriť našu rodinku. Synáčik má svôj vlastný život a doma sme zostali len dvaja. Myslela som si, že syndróm prázdneho hniezda sa nám nemôže pritrafiť, nakoľko mám(e) rôzne záujmy a záľuby. Ale ako sa hovorí, zapovedaného chleba najväčší krajec.

 Náhodou nám na štedrý večer švagrina spomenula bývalého manželovho kolegu a jeho manželku, ktorá sa venuje chovu čiváv. Manžel zdvihol halófón, slovo dalo slovo a 31.12.2011 sme sa šli na Wawenku pozrieť.

 Silvester, nesilvester hafan frčal s nami domov.

Wawenka nie je zrovna výstavná fenka (podľa chovateľských neviemakých noriem?!?!?!), ale nám sa zdá úžasná. Nečakala som, že taký malý tvor môže s nami tak zakývať.

Manžel šepká, aby sa nááááhodou malá nezobudila...... Keď odchádza, prvá dostane aubenku (božtek) malá.... až potom  právoplatná manželka (akože ja)..... Láskyplne zbierame všetky smradľavé darčeky, ktoré nám veľkodušne necháva na dlažbe (učíme sa hygiene)...

Ale aj napriek tomu je to drobné niečo, neskutočné potešenie.




PS:  Všetkým tvorilkám prajem bohatý a šťastný tvorivý rok 2012.
BLOSSOM

5 komentárov:

  1. Helenko, moc vám přeji vaši radost! Život bez psa si neumím představit (a jedno dítko doma ještě mám) a dobře si pamatuji, jaké to bylo, když byl Barnabášek štěňátko :o)
    Mějte hezký rok, moc zdravím Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Helenko, určitě jste udělali dobře, ať se vám spolu pěkně žije.
    Marcela

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Helenko ,já se také hlásím,také mám Bettinku a je to taková radost ,jak se mi podívá do očí a vyčte co budu dělat a co se bude dít...ůchvatné, je se mnou smutná i veselá...dobře jste udělali ,opatrujte jí jako mimi,však vyroste ..Daja

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Helenka, Wawenka je prekrásna a určite budete mať z nej viac radosti ako s ňou starostí. Zvieratká sú nezištné a vďačné tvory. Ja mám dve cicušky a za nič na svete by som ich nedala. Všetko dobré prajem a Wawenke krásne bývanie s Vami zlatými ľuďmi. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dievčence ďakujem za milé komentáre. Mala je úchvatná. Odkedy syn odišiel pracovať do Prahy, nemala som dôvod letieť z práce rovno domov. Teraz mám problém ísť si nakúpiť, lebo sa mi z domu nechce. Aj keď ešte nie je s hygienou všetko tak ako má byť, Wawenka sa veľmi snaží. Z veľkej časti už trafí noviny. A keď aj nie, hodí na mňa taký kukuč, že všetko je zabudnuté. Prajeme všetkým paničkám a ich zvieratkám pekný deň. Hela a Wawenka

    OdpovedaťOdstrániť