27 novembra 2011

1. advent


Prajem všetkým tvorilkám príjemné prežitie 1. adventnej nedele.


Môj adventný svietniček je veľmi skromný a musím priznať nedokončený. Akosi nestíham.....
Prekvapil ma synáčik nečakaným príchodom z Prahy, tak som pol dňa stála pri hrncoch a než som sa rozkukala, obchodíky boli zavreté. Takže potrebný materiál dokúpim až v pondelok.
 A prečo som ho nekúpila pred ????
Dievčence riešila som výpoveď a papierovačky do novej práce. Aj moje tvorenie a s ním spojený relax dosť pokrivkával.

Ale všetko dopadlo na výbornú, takže 1.12.2011 nastupujem
 do novej práce.

Prajem Vám všetkým príjemné prežitie predvianočného obdobia

Blossom

7 komentárov:

  1. Přeji ti ten nejkrásnější advent a v nové práci velkou pohodu.
    Iva

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ivka, moc ďakujem a tiež prajem pohodové predvianočné obdobie. Hela

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ĎAkujem za milý komentárik, aj ja prajem Príjemný a pokojný deň ...Gabriela.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. KRÁSNÉ ADVENTNÍ DEKOROVÁNÍ.
    PŘEJI KLIDNÝ, POHODOVÝ A PŘÍJEMNÝ ADVENTNÍ ČAS.
    V NOVÉ PRÁCI AŤ SE DAŘÍ. HODNĚ ŠTĚSTÍ.
    MĚJ SE PĚKNĚ.
    BOHDA

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Milá Heli, tak tohle dobře znám - člověk míní a život mění...Synek se přijel najíst k mamince, ta přece vaří nejlíp na světě :o)
    Přeji ti krásný advent a 1.12. vykroč pravou nohou!
    Pa, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Milé kočky Gabi, Bohdanka, Helenka a Amelie. Veľmi srdečne Vám ďakujem za pekné komentáre a prajem príjemné prežitie predvianočného obdobia. Hela

    OdpovedaťOdstrániť