16 októbra 2011

beige & white . . .

Troška som sa vyhrala s kvetinkami a srdiečkom. Kvetinku som našla u Denky na MMB. Má tam aj krásne cňapky a dečky.



Rozmýšľala som ako darovať bonbóniky alebo cukríčky, aby to bolo trochu iné. V mešteku je malý pohár s uzáverom, takže bonbóniky nemusia byť ani balené. Chcela som to nafotiť aj s náplňou, ale u nás sa nič sladké neudrží. Že by mlsný chlap ??? No ale aby to nebolo len na neho, ja s ním zdárne držím krok :o) .


Prajem príjemný zbytok slnečnej nedele,    Blossom

7 komentárov:

  1. MOC HEZKÉ HÁČKOVÁNÍ.
    KRÁSNÉ BARVIČKY.
    PŘEJI PŘÍJEMNOU NEDĚLI A DALŠÍ POVEDENÉ TVOŘENÍČKO.
    BOHDA

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Heli ... naproto super, barvičky jsou krásně sladěné ... v této kombinaci taky něco tvořím ... příjemný zbytek nedělky ... a háčku zdááár Denča

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ach tie kvietky su nadherne.... moc sa mi pacia :) zvolila si krasne farby .)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné tvořeníčko...a moc pěkně nafocené.
    Musím napsat, že u nás sladké také moc dlouho nevydrží :o)) Pohodový večer, zdravím Soňa

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Naozaj úžasné farby a celé to vyzerá úžasne!

    Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ďakujem za milé komentáre od úžasných kočiek. To sa mi bude dobre búvať. Pekný večer, Hela

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Helenko, moc hezky sis hrála! Půvabné a pytlíček taky!
    Měj se moc hezky, zdravím Helena

    OdpovedaťOdstrániť