07 júla 2011

M&M sirup

Tak som to skúsila. A musím povedať, že je senzačný. Mätovo-medovkový sirup z dielne Redneval. Ospravedlňujem sa, že neviem meno len názov blogu, polepším sa  naštudujem.



Flaštičky sú z nejakého pivka, len škoda že mám len štyri. Keď ho niekde uvidím tak ho mojej lepšej polovičke určite kúpim a budeme mať z toho radosť obaja :o) .
                                             Prajem pekný večer Blossom

3 komentáre:

  1. Ahoj!!
    Tak to jsem moc ráda, že jsem Tě inspirovala!!!
    Vážně je moc dobrý!!!
    A ty lahve - právě jsem je též objevila, tak jsem koupila čtyři piva!! Myslím, že ho koupím častěji :o))) Lahve jsou moc fajn!!!
    A líbí se mi, že jsou tmavé, sirup se tak lépe uchovává!!
    Měj se moc hezky
    Jarka REDNEVAL

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jaruš ten Tvoj sirup musím urobiť znova, lebo mi zostala už len jedna fľaška. Z ľadom, mätou a nakrájanou limetkou veľmi pripomína mojito virgin. Je vynikajúci. Ešte raz vďaka za inšpiráciu. Pekný večer Hela

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mohla by som poprosit recept na M+M sirup?

    OdpovedaťOdstrániť